Τρίτη 21 Νοεμβρίου 2017

Welcome...μια shaker easel κάρτα για μωράκι!

Πόση ευτυχία, πόσα χαμόγελα χαρίζει η γέννηση ενός μωρού στους γονείς και σε όλη τους την οικογένεια!  Πόση χαρά και ευλογία νιώθω κάθε φορά που μου ζητάτε με μια χειροποίητη κάρτα μου να γίνω μέρος αυτής της μοναδικής στιγμής!



χειροποιητη κάρτα μωρά


Δυο πράγματα είναι δεδομένα:  αγαπώ τις παιχνιδιάρικες shaker κάρτες  που χαρίζουν χαμόγελα και αγαπώ τις custom made δημιουργίες, τις κατά παραγγελία δηλαδή, που θα ταιριάξουν στα χρώματα, στο ύφος και σε αυτό που έχεις ονειρευτεί. 

Όταν λοιπόν η φίλη Χαρά μου έστειλε μήνυμα ότι θέλει μια κάρτα για την ανηψούλα της που περιμένει με πολύ λαχτάρα να γεννηθεί, η χαρά της έγινε και δική μου και κάτι μοναδικό ξεκίνησε να ετοιμαστεί.   Βάλαμε κάτω όσα της αρέσουν και θα ήθελε να έχει:  να είναι μια shaker κάρτα με πολύ ροζ όπως αυτή που είχαμε ετοιμάσει για τα πρώτα γενέθλια μιας μικρούλας και με την ημερομηνία της γέννησης, αλλά να βρούμε τρόπο να έχει και τα λουλούδια αυτής της easel κάρτας που είχα ετοιμάσει για ένα άλλο μωράκι. 



χειροποιητη κάρτα μωρά

Λίγο ψάξιμο για έμπνευση, λίγο κόψιμο, μερικές δοκιμές και καταλήξαμε σε μια shaker easel κάρτα που πιστεύω πως τα ταίριαξε όλα ωραία: ροζ και λουλουδένια χαρτόνια και χαρτιά, μια μεγάλη καρδιά σαν αυτή που ξεχειλίζει από ευτυχία με τα αστραφτερά λουλούδια να την αγκαλιάζουν τρυφερά σαν τα λόγια που είμαι σίγουρη πως την γέμισαν!

χειροποιητη κάρτα μωρά


χειροποιητη κάρτα μωρά


χειροποιητη κάρτα μωρά


χειροποιητη κάρτα μωρά


Πως ονειρεύεσαι τη δική σου?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου