Παρασκευή 19 Μαΐου 2017

Μια ξεχωριστή easel κάρτα για ένα μωράκι!

Από τις αγαπημένες μου δημιουργίες είναι οι κάρτες για μωρά! Αυτά τα γλυκά μικρά πλασματάκια και το χαμόγελο που χαρίζουν σε όλους όσους απλά και μόνο βρίσκονται γύρω τους είναι η μεγαλύτερη έμπνευσή μου και δεν κουράζομαι ποτέ να ετοιμάζω κάτι νέο για αυτά! 

Όταν πριν λίγο καιρό η Αναστασία  μου ζήτησε να της ετοιμάσω μια ξεχωριστή κάρτα για το κοριτσάκι της καλύτερης φίλης της που περιμένανε να γεννηθεί μετά από μερικές ημέρες ήταν η τέλεια ευκαιρία για να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό.





Ήθελε μια κάρτα μεγάλη μεγάλη σε μέγεθος, να μπορεί να στέκεται ώστε να έχουν τη δυνατότητα να την βάλουν στο δωμάτιο της μικρούλας και μου έδωσε και μια ιδέα για τα χρώματα και τα σχέδια που θα ταίριαζαν με κάτι που ετοίμαζε η ίδια!  


xeiropoiiti karta gia mora, eyxhthria karta, vaftisi


Αφού κατέληξα στο μέγεθος και τα χρώματα, διάλεξα τα χαρτιά που ταίριαζαν, πήρα τους κόπτες, τα ψαλίδια και τις κόλλες μου και έπιασα δουλειά.  Ήθελα να ετοιμάσω κάτι τρισδιάστατο, να είναι ρομαντικό αλλά να καταλαβαίνεις αμέσως ότι είναι κάρτα για μωρό, και ροζ και λουλούδια και γκλίτερ...ζητούσα πολλά?
Το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες μου, άρεσε και στην Αναστασία και ελπίζω ότι έχει αρέσει και το ίδιο πολύ και στην ευτυχισμένη πια μαμά!

Κάποιες λεπτομέρειες με τα λουλούδια και τα πατουσάκια...



Το μήνυμα με σφραγισμένο και ανάγλυφο...


το εσωτερικό της κάρτας με χώρο για τις ευχές...


όταν είναι κλειστή...


xeiropoiites kartes gia mora, eyxhthries kartes, baftisi

και από το πλάι όπου φαίνεται πως στέκεται...



Αν θέλεις να δεις περισσότερες κάρτες για μωρά μπορείς να δεις αυτές τις γλυκούλες και αυτές με τα αγαπημένα μου ελεφαντάκια που σύντομα θα μεγαλώσουν...
Πολλά ακόμα ετοιμάζονται, μην τα χάσεις...συμπλήρωσε απλά το mail σου και ενεργοποίησε το σύνδεσμο!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου