Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2017

Καδράκι shadow box dream little one!

Αυτό το καδράκι με την ονειροπαγίδα μου έχει κλέψει την καρδιά.  Δεν ξέρω αν είναι οι δαντέλες, τα απαλά χρώματα ή η εικόνα του μικρού μωρού που τόσο γλυκά και γαλήνια κοιμάται που μου έρχεται αμέσως στο νου! Φαίνεται είμαι ρομαντικό κορίτσι τελικά...



kadraki shadow box oneiropagida


Η τελευταία δημιουργική περιπέτεια μου με τα καδράκια με βάθος, που ξεκίνησαν από τη δική μου ανάγκη και επιθυμία να διακοσμήσω το παιδικό δωμάτιο των κοριτσιών μου, αρχίζοντας με το αγαπημένο καδράκι με το μονόγραμμα, γίνεται μεγάλη αγάπη, κρύβει πολύ ενθουσιασμό και η αναζήτηση νέων ιδεών, συνδυασμών, θεμάτων, θα γίνει μάλλον η νέα μου εμμονή.  Συναρπαστικό για εμένα, καλό και για εσένα!


kadraki shadow box oneiropagida


Όταν έφτασε στα χέρια μου λοιπόν αυτή η ξύλινη ονειροπαγίδα φυσικά το πρώτο που σκέφτηκα ήταν καδράκι.  Πρώτα βρήκα αυτό το υπέροχο χαρτί σε αποχρώσεις του γκρι με ροζ τριαντάφυλλα και πράσινες πινελιές από τα φύλλα και αμέσως ονειρεύτηκα δαντέλες σε ταιριαστές παστέλ αποχρώσεις και την φράση που ταίριαζε από ξύλο να μπαίνουν από μόνα τους στη σωστή θέση...λίγο δέσιμο, λίγη κόλλα και έτοιμη η σύνθεση για το καδράκι! Ρομαντική, απαλή, μια σκέτη γλύκα!



kadraki shadow box oneiropagida


'Ηθελα να το κρατήσω λίγο ακόμα κρυφό...αλλά δεν κρατιέμαι...ετοιμάζω και χριστουγεννιάτικα...μην τα χάσεις, συμπλήρωσε το mail σου και ενεργοποίησε το σύνδεσμο που θα σου σταλεί και όλες οι νέες ιδέες θα βρίσκουν αυτές εσένα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου