Παρασκευή 7 Ιουλίου 2017

My little bunny! Μια shaker κάρτα γενεθλίων!

Δεν θα κουραστώ ποτέ να δημιουργώ κάρτες για μικρά κορίτσια, με δυο κόρες και εγώ όσο να πεις έχω μια αδυναμία!  Όταν δε μου ζητήθηκε να ετοιμάσω μια ροζ shaker κάρτα γενεθλίων για μια μικρούλα που γινόταν ενός...η καλύτερή μου!

Μόλις είχα παραλάβει κάποια καινούρια πραγματάκια, νέες μήτρες κοπής, markers, και ένα πολύ γλυκό σετ σφραγίδες, μικρές χαρές της δημιουργού, και ανυπομονούσα να τα δοκιμάσω! Μα πόση χαρά ένιωσα όταν έλαβα μήνυμα που μου ζητούσε μια κάρτα γενεθλίων για μια μικρούλα και συνειδητοποίησα ότι ήταν η τέλεια ευκαιρία να τα χρησιμοποιήσω και να ετοιμάσω την πλέον αγαπημένη μου shaker κάρτα!




Άσπρο και ροζ, χαντρούλες, το γλυκό λαγουδάκι να κρατάει το μπαλόνι με το νούμερο ένα και αυτή η όμορφη φασαριόζικη κάρτα ήταν έτοιμη!  Αγαπημένη μου λεπτομέρεια το σχήμα από το παράθυρο με την ραφή γύρω του!



xeiropoihtes kartes genethlia shaker





Σου αρέσουν οι shaker κάρτες? Για ρίξε μια ματιά σε αυτή την αστεράτη κάρτα γενεθλίων και σε αυτή που μου έχει κλέψει την καρδιά!
Μην ξεχνάς ότι μπορείς να με ακολουθείς στο facebook και στο pinterest!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου