Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

"thanks so much", mini album!

Μεγάλωσε και η μικρή μου! Τέλειωσε η πρώτη μας χρονιά στον παιδικό και μου φαίνεται σαν χθες που την πρωτοπήγαμε! Για να ευχαριστήσω την δασκάλα της, που την αγάπησε πολύ, ετοίμασα ένα mini album, χρησιμοποιώντας σαν ιδέα το ευχαριστήριο mini album για τη δασκάλα της μεγάλης μου κόρης, και πιστεύω πως της άρεσε πολύ! 



handmade mini album xeiropoihto

Στον ίδιο παιδικό σταθμό είχε πάει και η μεγάλη μου κόρη οπότε γνωριζόμασταν ήδη αλλά είχαμε διαφορετική δασκάλα.  Την κοπέλα αυτή που ήρθε λίγο  μετά το ξεκίνημα για να αναλάβει το τμήμα της κόρης μου την αγάπησε η μικρή μου πολύ και αυτό υπήρξε αμοιβαίο. Το σημαντικότερο όλων ήταν το χαμόγελο που είχε το κορίτσι μου κάθε πρωί που ετοιμαζόταν να πάει και κάθε μεσημέρι που έφευγε χαρούμενη έχοντας περάσει καλά!


xeiropoihto mini album

Η ιδέα για αυτό το mini album είναι απλή...δύο εξώφυλλα και τέσσερα φακελάκια που στο καθένα υπήρχε μια καρτέλα με ένα λόγο για τον οποίο ευχαριστούσαμε την δασκάλα της, που γράψαμε μαζί με την κόρη μου!  
Για να ντύσω τα εξώφυλλα και τα φακελάκια χρησιμοποίησα τη συλλογή χαρτιών της Dovecraft Floral Muse, υπέροχα χαρτιά με όμορφα vintage μοτίβα με λουλούδια, πεταλούδες, πουά και χρώματα σε αγαπημένες παστέλ αποχρώσεις του ροζ, του πράσινου και του μπεζ.


xeiropoihto mini album


xeiropoihto mini album





Πώς σας φαίνεται η ιδέα αυτού του μικρού βιβλίου?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου