Πέμπτη 27 Ιουλίου 2017

Κάνε παιχνίδι! Καλοκαιρινός μαραθώνιος δημιουργικότητας!

Μπήκα στο χορό και θα χορέψω! Δεύτερη εβδομάδα του καλοκαιρινού μαραθώνιου δημιουργικότητας  και περιμένω με αγωνία τη νέα αποστολή! Βέβαια μετά την πρώτη αποστολή και τις απίθανες δημιουργίες που είδα, αναρωτήθηκα τι κάνω εγώ εδώ, σύντομα όμως συνειδητοποίησα ότι εδώ είμαι για τη χαρά της δημιουργίας, για να κάνω κάτι πέρα από τα συνηθισμένα και για να περάσω καλά! Τώρα είμαι έτοιμη!



Εβδομάδα δεύτερη: Κάνε παιχνίδι!


Φτάνει η Παρασκευή και με το που ξυπνάω πιάνω στα χέρια το κινητό να ελέγξω τα mail μου...Εδώ είμαστε...το βρίσκω...το ανοίγω...κάτι να κάνουμε ένα παιχνίδι λέει, το κοιτάω, με κοιτάει και αυτό και δεν έχω την παραμικρή ιδέα τι μπορεί να κάνω!
Αφήνω το Σαββατοκύριακο να περάσει κάνοντας μια δυο σκέψεις, περίμενα να έρθει και η Δευτέρα με το νέο mail- απάντηση στις ερωτήσεις και τότε σκέφτομαι...pinterest!
Ψάχνω, χαζεύω και το μάτι πέφτει σε μια φωτογραφία που μου κάνει κλικ, δυστυχώς δεν το αποθήκευσα και μετά δεν το ξαναβρήκα, και λέω αυτό μου ταιριάζει και θα το προσαρμόσω στις δυνατότητές μου...ράψιμο αυτό...κόλλα εγώ!


Επιτραπέζιο παιχνίδι: Φτιάχνω τα κεκάκιαμαθαίνω τους αριθμούς!


Είπα να συνδυάσω το τερπνόν μετά του ωφελίμου.  Καθώς η μικρή μου κόρη θα πάει προνήπια και μαθαίνουμε τους αριθμούς αυτή η ιδέα μου φάνηκε η κατάλληλη!   Κεκάκια που στη βάση τους έχει τους αριθμούς από το 1 εώς το 10 και στο πάνω μέρος τους, που είναι χωριστό, έχει αστεράκια πάλι 1 εώς 10 και η ιδέα είναι να τα συνδυάσεις σωστά για να φτιάξεις  το κεκάκι!Εύκολη, γρήγορη κατασκευή και με υλικά που είχα ήδη στο σπίτι.  
Έχω μια μήτρα κοπής για cupcakes και την χρησιμοποίησα να πω την αλήθεια αλλά το ίδιο μπορεί εύκολα να γίνει με ψαλίδι.  Για την βάση τους έκοψα καφέ οντουλέ χαρτόνι ενώ για το υπόλοιπο ροζ, αγαπημένος συνδυασμός, ενώ τα αστεράκια όπως αρμόζει τα έκοψα από κίτρινο.  Πέντε λεπτά να κολλήσω τα αστεράκια και το παιχνίδι μας ήταν έτοιμο!Εύκολο και στη μεταφορά μέσα σε μικρό κουτί, προβλέπω να μας κάνει παρέα σε πολλές εξόδους.







Μην χάσεις καμία από τις καλοκαιρινές δημιουργικές μου περιπέτειες, απλά συμπλήρωσε το mail σου και ενεργοποίησε το σύνδεσμο που θα σου σταλεί!

Ως την επόμενη αποστολή...καλές δημιουργίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου