Παρασκευή 18 Αυγούστου 2017

Φτιάξε μου μια κάρτα! Καλοκαιρινός μαραθώνιος δημιουργικότητας!

Για πότε φτάσαμε στην πέμπτη αποστολή είδηση δεν πήρα!  So far, so good!  Παρασκευή πρωί πρωί ανοίγω το mail μου με αγωνία να διαβάσω τι νέα πρόκληση θα μας βάλει το ντουλαπάκι και τι να δω!...Θέλει να φτιάξουμε μια κάρτα καλοκαιρινή, να την γεμίσουμε ευχές και την στείλουμε!  Εντάξει, εδώ είμαστε...επιτέλους στο στοιχείο μου!




Όποιος με παρακολουθεί κάτι θα έχει καταλάβει... μου αρέσουν οι κάρτες όσο δεν γίνεται! Να τις ετοιμάζω, να τις γεμίζω με τις ευχές μου και με όλη μου την αγάπη να τις χαρίζω! Δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα κάνω ένα δώρο και δεν θα το συνοδεύσω με μια όμορφη κάρτα. Αφήστε με να μοιραστώ ξανά τις σκέψεις μου μαζί σας! 

"Θέλω να φτιάξεις κάρτα καλοκαιρινή, να τη γεμίσεις δροσερές ευχές...και να την ταχυδρομήσεις κάπου"...και αμέσως σε φαντάστηκα ξαπλωμένη να χαλαρώνεις σε αναπαυτικό κρεββάτι σε μέρος εξωτικό και από το παράθυρο να απολαμβάνεις την θάλασσα που λάμπει!  Και με τις σκέψεις αυτές σου ετοίμασα μια κάρτα με παράθυρο στον επίγειο παράδεισο.  

χειροποίητες καρτες


Όμως κάτι δεν με γέμιζε, ήθελα κάτι πιο πολύ...Και έτσι αποφάσισα να σου ετοιμάσω μια άλλη κάρτα... λαχταριστή, πολύχρωμη, φασαριόζικη!  Λατρεύω τις shaker κάρτες, δες αν θες την αγαπημένη μου,  αυτές οι χαντρούλες που χορεύουν σε κάθε κίνηση και η όμορφη φασαρία που κάνουν γεμίζουν με χαμόγελα όποιον την κρατά!  Μου αρέσουν όμως και οι easel κάρτες, αν δεν ξέρεις τι είναι για δες αυτή για ένα νεογέννητο κοριτσάκι, και ο τρόπος που στέκονται και μπορείς να τις χαίρεσαι κάθε μέρα!  Τι θα γινόταν αν τα συνδύασω όλα?
Έτοιμη λοιπόν η shaker easel κάρτα μου με το πιο λαχταριστό παγωτό χωνάκι...are you ready for summerfun?



Αποφάσισα να την κάνω τετράγωνη, έτσι για μια αλλαγή και επειδή φυσικά θα μπορούσα να χρησιμοποιούσα τις τελευταίες αγαπημένες μου τετράγωνες μήτρες κοπής με αυτό το ωραίο σχέδιο!  Λαχταριστά ζουμερά χρωματιστά χαρτόνια για τις μπάλες παγωτού που τα κάλυψα με την νέα μου ανακάλυψη πάστα με υφή σαν χάντρες για ανάγλυφο αποτέλεσμα και λάμψη!  Και για το υπόβαθρο χαρτί ροζ γεμάτο πολύχρωμα τρουφάκια!  Βρήκα και ταιριαστές πολύχρωμες χαντρούλες και έτοιμο το φασαριόζικο παράθυρό μας. 

χειροποίητες κάρτες


Μπήκαν όλα στη θέση τους και έτοιμη η  καρτούλα μου για σένα ντουλαπάκι μου!



Ζήλεψες και θέλεις να δεις περισσότερες δημιουργίες για αυτό τον μαραθώνιο?  Μπορείς να ξεκινήσεις φυσικά από την αρχή!  
Αν θέλεις όμως να δεις ποια νέα πρόκληση θα αντιμετωπίσω, συμπλήρωσε απλά το mail σου και ενεργοποίησε το σύνδεσμο που θα σου σταλεί!
Ως την επόμενη φορά, καλές δημιουργίες!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου