Παρασκευή 22 Σεπτεμβρίου 2017

Say hello to summer! mini album-καλοκαιρινό βιβλίο αναμνήσεων

Το φετινό καλοκαίρι κράτησε πολύ, σχεδόν ακόμα είναι εδώ, και έτσι καυτό που ήταν μας έδινε διαρκώς αφορμές για εξορμήσεις και μπάνια στη θάλασσα με κάθε ευκαιρία!Φωτογραφίες τραβήχτηκαν σίγουρα πολλές, αναμνηστικά συγκεντρώθηκαν... το εισιτήριο από τη συναυλία, το λούνα παρκ, ίσως και λίγη άμμος από την παραλία! Σκέψου τώρα ένα πολύχρωμο λεύκωμα να τα έχεις όλα συγκεντρωμένα για να σου θυμίζουν πόσο τέλεια πέρασες!



χειροποίητο βιβλιο, mini album, summer

Αν κάτι ιδιαίτερο θα θυμάμαι από αυτό το καλοκαίρι ήταν η συμμετοχή μου στον μαραθώνιο δημιουργικότητας που διοργάνωσε το αγαπημένο In my closet.  Όταν μας ζητήθηκε να δηλώσουμε την πρόθεσή μας να προσφέρουμε ένα δώρο δεν έκανα δεύτερη σκέψη, ένα βιβλίο για τις καλοκαιρινές αναμνήσεις κατοχυρώθηκε σαν το τέλειο δώρο. Να μην σου πω ότι δεν περίμενα καν επιβεβαίωση και παρήγγειλα ένα πακέτο καλοκαιρινών χαρτιών με φλαμίνγκο και ανανάδες και όλα τα σχετικά, της αγαπημένης μου Echo Park (love...) που καιρό το έβλεπα,  με είχε ξετρελάνει και αφορμή έψαχνα να το πάρω!  Όταν ήρθε η επιβεβαίωση πέταξα από την χαρά μου και παρακαλούσα μόνο να το παραλάβω εγκαίρως καθώς ταξίδευε από Αμερική και όσο να πεις τον θέλει τον χρόνο του!

Με το που παρέλαβα το πακετάκι μου έπιασα δουλειά, βέβαια με τόσα τέλεια χαρτιά και αυτοκόλλητα στα χέρια δεν το λες και δουλειά...μάλλον διασκέδαση ήταν! Τα είχα ήδη όλα έτοιμα σχεδιασμένα στο μυαλό μου οπότε έμενε μόνο η εκτέλεση...ήταν σαν να σε είχα μπροστά μου αγαπημένη μου νικήτρια και το έφτιαχνα για εσένα...άκου πως το σκέφτηκα!



χειροποίητο βιβλιο, mini album, summer


Αποφάσισα να το κάνω σε 5χ7 ίντσες (περίπου 13χ18εκ) ώστε να μπορούν να χωράνε αυτής της διάστασης οι φωτογραφίες ακριβώς σας φύλλο στο βιβλίο ή οι μικρότερες 10χ15εκ να έχουν ένα ωραίο πλαίσιο και λίγο χώρο να γράψεις και δυο πράγματα.
Ετοίμασα τα γνωστά φύλλα με τις τσεπούλες για να χωρέσουν όλα τα αναμνηστικά και πολλές φωτογραφίες ενώ άφησα και κάποια κενά φύλλα για να γράψεις όσα θέλεις να θυμάσαι ή να κολλήσεις μερικές φωτογραφίες. Όλα τα χαρτιά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι ασφαλή για χρήση με φωτογραφίες έτσι να είσαι σίγουρη ότι δεν θα πάθουν τίποτα όσο καιρός και αν περάσει!  Έβαλα και μερικές διακοσμητικές καρτούλες, λίγα αυτοκόλλητα, λίγη διάσταση... να το κάνω παιχνιδιάρικο και όμορφο!  
Το έδεσα με κρίκους ώστε να μπορείς να προσθέσεις ότι ακόμα θέλεις, έναν χάρτη, ένα φυλλάδιο μια καρτ ποστάλ.


χειροποίητο βιβλιο, mini album, summer



χειροποίητο βιβλιο, mini album, summer


χειροποίητο βιβλιο, mini album, summer


χειροποίητο βιβλιο, mini album, summer


χειροποίητο βιβλιο, mini album, summer


χειροποίητο βιβλιο, mini album, summer


χειροποίητο βιβλιο, mini album, summer


χειροποίητο βιβλιο, mini album, summer



χειροποίητο βιβλιο, mini album, summer


χειροποίητο βιβλιο, mini album, summer


χειροποίητο βιβλιο, mini album, summer


χειροποίητο βιβλιο, mini album, summer


χειροποίητο βιβλιο, mini album, summer


Το  αγάπησα πραγματικά και μου έδωσε απίστευτη χαρά η ετοιμασία του, ίσως και μεγαλύτερη από την ίδια μου τη συμμετοχή στον μαραθώνιο.  Είμαι σίγουρη ότι θα γεμίσει από εσένα με χαμόγελα και αγάπη!
Θέλεις να δεις και μια εκδοχή του για γενέθλια που έχω ετοιμάσει? Είναι αυτό για τα πρώτα γενέθλια μιας μικρής πριγκίπισσας!  
Πολλά ωραία ετοιμάζονται ήδη, μην τα χάσεις...συμπλήρωσε απλά το mail σου και ενεργοποίησε το σύνδεσμο που θα σου σταλεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου