Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016

Δυο κάρτες για καλό σκοπό!

Φέτος τα Χριστούγεννα τα γιορτάσαμε με τρόπο διαφορετικό στο σχολείο της κόρης μου. Ο νέος σύλλογος γονέων με όραμα και πολλές ιδέες και με την υποστήριξη μιας ομάδας εθελοντών που με πολύ αγάπη διέθεσαν ο καθένας αυτό που μπορούσε σε χρόνο και εργασία διοργάνωσαν το "1ο Χριστουγεννιάτικο Φεστιβάλ" για τη διασκέδαση των παιδιών μας και bazaar με χειροποίητα είδη για την ενίσχυση του σχολείου μας.



Με τον δικό μου τρόπο ήμουν και εγώ εκεί προσφέροντας χριστουγεννιάτικες ευχητήριες κάρτες και ετικέτες δώρων για το bazaar μας.  Η ικανοποίηση της δημιουργίας για να προσφέρεις αυτό που ετοιμάζεις για καλό σκοπό ήταν κάτι το μοναδικό.  Η αγωνία αν θα προλάβεις να τα τελειώσεις εγκαίρως και η κόπωση από τα πολλά που γίνανε σε λίγο χρόνο εξαφανίστηκαν τη στιγμή που και η τελευταία κάρτα μπήκε στη ζελατίνα της.

Λίγες τελευταίες κάρτες και ετικέτες είναι διαθέσιμες για όσους θα ήθελαν να ενισχύσουν το σκοπό μας.






Οι κάρτες είναι σε σετ των δύο, μία με το μήνυμα "joy to the world" και μία με το "the wonder of Christmas" και δίνονται στα 4ευρώ, ενώ οι ετικέτες είναι σε σετ των τριών και δίνονται στο 1ευρώ.

Θα χαρώ να απαντήσω στα αιτήματά σας και στη σελίδα μου στο fb www.facebook.com/aroomfullofcards ή στο aroomfullofcards@gmail.com

Μαζί μπορούμε να πετύχουμε πολλά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου