Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Are you ready for Christmas?

Χριστούγεννα! Αγαπημένη εποχή για όλους! Αυτή η ανυπομονησία για να έρθει η στιγμή να στολίσουμε το δέντρο, να ντύσουμε το σπίτι στα ζεστά χρώματα των Χριστουγέννων και για τα παιδιά να διαλέξουν το δώρο που θα φέρει ο Άι Βασίλης...Είμαι εκτός εποχής? Δεν έχει βγει ακόμα ο Οκτώβριος?  Μα φέτος είναι η ευκαιρία να μην τα αφήσουμε όλα για την τελευταία στιγμή!
Μία από τις πολλές αποφάσεις που έχω πάρει τον τελευταίο καιρό είναι να καταφέρω να μην τα αφήνω όλα για την τελευταία στιγμή.  Η επόμενη μεγάλη γιορτή που ακολουθεί είναι τα Χριστούγεννα και ο Οκτώβριος δεν μου φάνηκε και τόσο νωρίς ώστε να ξεκινήσω τις ετοιμασίες μου.  Δεν θα στολίσω φυσικά το δέντρο από τώρα και δεν έχω επιλέξει τα δώρα που θα χαρίσω στα αγαπημένα μου πρόσωπα... 
Τις χριστουγεννιάτικες κάρτες όμως που θα συνοδέψουν τα δώρα μου έχω αρχίσει και τις ετοιμάζω.  Άλλωστε τα έχουμε πει αυτά...δώρο και κάρτα = ζευγάρι αχώριστο. 



Λαμβάνοντας υπόψιν ότι συνήθως τα δώρα των Χριστουγέννων είναι αρκετά και αφού δεν θέλουμε κανένα δωράκι να μην δοθεί χωρίς την καρτούλα του, η λύση είναι μία: χαριτωμένες χριστουγεννιάτικες μίνι καρτούλες. Και όπως λένε θα έχουμε μια win win κατάσταση, και κάτι όμορφο θα χαρίσουμε και πολύ δεν θα μας κοστίσει.
Με πολύ χαρά λοιπόν σας τις παρουσιάζω.  Θα είναι διαθέσιμες σε πακετάκια των 4 (επιλέγετε από τα διαθέσιμα σχέδια 2χ2) και θα συνοδεύονται από φάκελο.







Are you ready for Christmas

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου