Τετάρτη 24 Αυγούστου 2016

Ποια είναι η Mary του a room full of cards?


Είναι φορές που η ζωή μας οδηγεί σε κάτι νέο σχεδόν χωρίς να το ελέγχουμε.

  Από μικρή μου άρεσαν οι κατασκευές.  Με αφορμή τη βάφτιση της μεγαλύτερης κόρης μου όπου αποφάσισα ότι μπορώ να φτιάξω μόνη μου τα προσκλητήρια, ανακάλυψα τον μαγικό κόσμο του papercrafting.
  Βέβαια αυτό το πρώτο εγχείρημα ήταν μάλλον πιο φιλόδοξο από τις τότε ικανότητές μου και τον εξοπλισμό που είχα και σίγουρα αρκετά πολύπλοκο για κάτι που έπρεπε να αναπαραχθεί σε μεγάλη ποσότητα, με μωρό στο σπίτι και πολύωρη εργασία εκτός σπιτιού.  Η διαδικασία όμως αυτή μου έμαθε ότι αν κάτι θέλεις να το κάνεις θα βρεθεί ο τρόπος και ο χρόνος για το πραγματοποιήσεις.   Με τον καιρό κατέληξα ότι αυτό που με ευχαριστούσε περισσότερο ήταν το να κάνω κάρτες και μίνι βιβλιαράκια και πως η όλη διαδικασία της κατασκευής με ηρεμούσε και με γέμιζε.  Όταν πριν λίγα χρόνια βρέθηκα στο σπίτι ως full time μαμά με δύο παιδιά μετά από πολλά χρόνια full time εργασίας με ένα παιδί, ήταν αυτό που έκανε να νιώθω δημιουργική και ότι ακόμα "υπάρχω"...
Εδώ και λίγους μήνες άρχισα να μοιράζομαι με φίλους τις δημιουργίες μου και δέχθηκα πολλά θετικά σχόλια.  Χάρη όμως σε δύο σχεδόν τυχαία γεγονότα, μισό σεμινάριο και ένα group μαμάδων που με πρόσθεσε μια φίλη, δόθηκε το έναυσμα, αυτό το απαραίτητο σπρώξιμο για να φτιάξω πρώτα τη σελίδα μοu και τώρα αυτό το blog.

Όμως ποια είναι η Mary;

Είμαι σύζυγος του καλύτερού μου φίλου και πιο καταπληκτικού ανθρώπου που έχω γνωρίσει και περήφανη μαμά δύο απίθανων κοριτσιών. Σπούδασα Γεωλογία, εργάστηκα πολλά χρόνια σε τεχνικό-γενικό βιβλιοπωλείο (η δουλειά που πάντα ήθελα να κάνω) και τώρα έχω αυτό το μικρό εργαστήριο χειροποίητων καρτών και μίνι άλμπουμς (το όνειρο που γίνεται πραγματικότητα).

Enjoy...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου