Παρασκευή 12 Μαΐου 2017

Και έτσι προέκυψε μια ευχαριστήρια κάρτα με πεταλούδες...

Καθώς κάθομαι στο εργαστήριό μου περικυκλωμένη από χαρτόνια γεμάτα λάμψη και γκλίτερ, καρδιές, φορμάκια και ελεφαντάκια για τις κάρτες γάμου και βαφτίσεων που ετοιμάζονται ασταμάτητα, νιώθω την ανάγκη για κάτι διαφορετικό.  Πήρα λοιπόν τα μελάνια μου, πήρα και τα σφουγγαράκια μου και ξεκίνησα να λερώσω λίγο τα χέρια μου!

Τα distress inks βγήκαν από το κουτί τους, διάλεξα τα αγαπημένα μου και ξεκίνησα να παίζω μαζί τους. Πράσινο για το γρασίδι, σκούρο γαλάζιο για τον ουρανό και δύο πεταλούδες σε ζεστά πορτοκαλί χρώματα...




xeiropoiites kartes, eyxaristiria, petaloudes


Εξακολουθεί να με εντυπωσιάζει κάθε φορά το πόσο χαλαρωτική είναι αυτή η διαδικασία και πόσο φυσικό είναι το αποτέλεσμα!
Αυτό που προέκυψε μου άρεσε πολύ και σκέφτηκα πόσο ωραία θα ήταν να γίνει μια κάρτα με το πιο απλό αλλά τόσο ουσιαστικό μήνυμα ...ευχαριστώ...


xeiropoiites kartes, euxaristiria, petaloudes








Λέω λοιπόν να παίξω με τα μελάνια μου για τις φετινές ευχαριστήριες κάρτες αφού θα χρειαστούμε μερικές για τους δασκάλους των παιδιών μας τώρα στα κοντά.  Μπορείς να δεις και αυτές που ετοίμασα την περασμένη χρονιά!  
Πολλά ετοιμάζονται ακόμα, μην τα χάσεις...συμπλήρωσε απλά το mail σου!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου